هاشمی‌رفسنجانی به روایت ‌خوئینی‌ها: اصل مسلم هاشمی قدرت‌طلبی بود؛ او می‌خواست برای ن بدحجاب زندان درست کند!/ داستان تمدار عملگرایی که قانون و رای مردم را بازیچه قدرت‌طلبی اش می‌کرد؛ از تزئینی دانستن رای مردم تا اقتدارگرایی و بستن دهان منتقدان


خوئینی ها معتقد است که هاشمی رفسنجانی کسی بود که به راحتی حاضر میشود قانون را دور بزند، انتخابات را مهندسی کند و به دلیل عملگرایی اش بعدها اعتقادات انقلابی خود را هم زیر سوال ببرد؛ چون یک هدف داشت و آن هم قدرت بود. او در این مسیر خاطره ای از انتخابات 76 میگوید که در آن هاشمی رفسنجانی به تزئینی بودن رای مردم اذعان کرده و حتی اعتراف کرده با رهبرانقلاب در این مورد اختلاف نظر دارد!

 

گروه ی-رجانیوز: شاید در کنار اغراق گویی هایی که این روزها در مورد مرحوم هاشمی رفسنجانی می شود و از مدیریت موفقیت های جنگ تحمیلی تا ساخت موشک را به وی منتسب میکنند شنیدن چندکلامی در مورد واقعیت این شخصیت خالی از لطف نباشد. آن هم از زبان مردخاکستری اصلاحات و چهره مرموزی که بسیاری او را عامل پیروزی خاتمی در انتخابات 76 و چهره پشت پرده فتنه78 و حتی فتنه88 میدانند.   به گزارش رجانیوز: که شاید بتوان وی را شبیه ترین شخصیت از نظر اقتدارگرایی به هاشمی رفسنجانی دانست سعی دارد تا با تعریف های غلوآمیز از هاشمی، وی را اسطوره ای کند که تنها خودش می تواند راه او را ادامه دهد.(اینجا) درست چند روز بعد از صحبت های وی مصاحبه خوئینی ها، چهره ای نزدیک تر به واقعیت از مرحوم رفسنجانی را ترسیم کرده است.   خوئینی ها که روزی دست راست هاشمی و نائب رئیس مجلسی بود که ریاستش را رفسنجانی برعهده داشته حالا مدتی است سکوت خود را شکسته و گویا عزم بازگشت به میدان ت را دارد.   وی معتقد است که هاشمی رفسنجانی کسی بود که به راحتی حاضر میشود قانون را دور بزند، انتخابات را مهندسی کند و به دلیل عملگرایی اش بعدها اعتقادات انقلابی خود را هم زیر سوال ببرد؛ چون یک هدف داشت و آن هم قدرت بود. او در این خصوص خاطره ای از انتخابات 76 میگوید که در آن هاشمی رفسنجانی به تزئینی بودن رای مردم اذعان کرده و حتی اعتراف کرده با رهبرانقلاب در این مورد اختلاف نظر دارد!    

مروری بر مصاحبه خوئینی ها پرده از لایه های اقتدارگرایی رفسنجانی برمیدارد و شعارها و اغراق گویی های منفعت طلبان و عملگرایان امروز را مضحک تر میکند. خوئینی ها از درخواست رفسنجانی جهت تاسیس زندان برای بدحجاب ها تا مطرح کردن برداشتن خمس از حساب مردم که منجر به هجوم مردم به بانک ها شد می گوید و.

 


بصیرت رفسنجانی ,هاشمی ,مردم ,کرده ,انتخابات ,خوئینی ,هاشمی رفسنجانی , خوئینی ,مردم اذعان ,اذعان کرده ,مورد اختلاف ,بعدها اعتقادات انقلابی ,حاضر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سالم زیبا کاسه تبتی کنکور فایلز پاپ موزیک - دانلود آهنگ جدید فلزیاب گوهرباستان تخفیف ویژه آپشن خودرو | دنیای آپشن